برنامه «پگاه تحول»؛ ویژه کنگره علوم انسانی اسلامی از آنتن شبکه افق پخش می شود

ویژه برنامه «پگاه تحول» با موضوع تحول در علوم انسانی با حضور اساتید و متخصصان این عرصه طی چهار قسمت از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، برنامه گفت و گو محور پگاه تحول ویژه ششمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به موضوعات مختلفی در عرصه تحول در علوم انسانی می پردازد.

این برنامه با اجرای محمد تقی موحد ابطحی از روز دوشنبه 6 دی ماه از ساعت 13:30 در شبکه افق به روی آنتن رفته و تا پنج شنبه 9 دی ماه ادامه دارد.

موضوع قسمت اول این برنامه، نقدهای فلسفه علم به علوم انسانی اسلامی بود که با حضور حجت الاسلام احمد حسین شریفی دبیر علمی کنگره علوم انسانی اسلامی پخش شد.

 

دومین قسمت از برنامه پگاه تحول نیز با موضوع علوم انسانی اسلامی با حضور محمد نعمتی قائم مقام کمیسیون الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت کنگره با موضوع پیشرفت های نظری علوم انسانی اسلامی پخش می شود.

همچنین مهمان قسمت سوم، علیرضا باباخان قائم مقام دبیر علمی کنفرانس ملی سیاست گذاری عمومی و حکمرانی است که به موضوع پیشرفت های کاربردی علوم انسانی اسلامی می پردازد.

در قسمت چهارم برنامه پگاه تحول، حجت الاسلام رضا غلامی رئیس شورای سیاست گذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و غلامرضا گودرزی رییس کمیسیون مدیریت اسلامی درباره مسئله آینده علوم انسانی اسلامی گفت و گو می کنند.

برنامه گفت و گو محور پگاه تحول به تهیه کنندگی محمد اکبرزاده نیاکی و کارگردانی میلاد باریکانی طی چهار قسمت از شبکه افق به روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *