با حضور وزیر آموزش و پرورش هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، به همت اندیشکده حکمرانی اسلامی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش پنج‌شنبه 6 مهر 1402 و با حضور دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

در این نشست که از ساعت 8 صبح در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار خواهد کرد، 12 مقاله در موضوعاتی چون «عدالت آموزشی و محتوای برنامه درسی»، «تنوعات فرهنگي»، «مدارس دولتی و غیرانتفاعی»، «کنکور»، «استعدادهای درخشان»، «کارکنان و معلمان آموزش و پرورش»، «تربیت معلم مبلغ» و… ارائه خواهد شد.

در این هم‌اندیشی که با همکاری مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی از ساعت ۸ تا ۱۷ برگزار می‌شود، وزیر محترم آموزش و پرورش، مسئولان و جمعی از صاحب‌نظران و اساتید حوزه آموزش و پرورش حضور خواهند داشت. محتوای این نشست نهایتاً در یک بسته راهبردیِ پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش تقدیم خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به آدرس تهران، پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی (پمفات) مراجعه نمایند.

گفتنی است این نشست از شبکه دانشگاه ایرانی به نشانی iscs.ac.ir/tv/live  و از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه به نشانی b2n.ir/icscs به صورت مجازی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *