عصرانه‌ای با اندیشه های پروفسور محمدلگنهاوزن برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات)، هجدهمین عصرانه از سلسله عصرانه‌های علوم انسانی با حضور و سخنرانی شماری از اساتید و پژوهشگران به بررسی اندیشه‌ها و خدمات علمی پروفسور محمد لگنهاوزن اختصاص یافته است.

این نشست روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۸ با حضور دکتر محسن جوادی، دکتر منصور نصیری و دکتر نرجس جواندل برگزار خواهد شد. برنامه عصرانه‌های علوم انسانی هر ماه برای بررسی آرا و اندیشه‌ها و نیز قدردانی از یکی از محققان علوم انسانی و اجتماعی کشور برگزار می‌شود. دبیر علمی این مراسم را خانم دکتر ندا ملکی بر عهده دارند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این نشست تخصصی می‌توانند با سرکار خانم قنبرآبادی (۲۲۵۷۰۷۷۷ داخلی ۲۴۴) تماس حاصل فرمایند. این نشست در محل تالار فارابی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی به نشانی پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد(گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴،  برگزار می‌گردد.

گفتنی است این نشست از شبکه دانشگاه ایرانی به نشانی iscs.ac.ir/tv/live  و از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه به نشانی  b2n.ir/icscs به صورت مجازی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *